Thursday 8 November 2012

TESTIMONI

Proton Blm Mat Ali : Alhamdulillah banyak perubahan pada kereta saya lepas guna MP-R.....Lampu kereta saya terang...gegaran enjin kereta hilang, aircond mudah sejuk dan juga pemanduan sangat smooth....saya kerja di kilang samsung penang... hari-hari saya memandu dari alor setar ke penang.....selalunya satu tank saya hanya boleh pakai 2 atau 2 hari setengah.....kini saya boleh guna hingga 4 hari 

BMW 318i – shaharul
Saya dah test guna MP-R pada BMW 318i. Saya ni selalu buat kira2 penggunaan minyak per kilometer.
Asal penggunaan 25-27sen/km
Dengan alat penjimat minyak jenama lain 20-23sen/km
Dengan MP-R terkejut bila buat kira kira tadi jatuh hanya 11sen/km


Proton Satria GSR 1.8 Turbo – En Mazwan
Memandu macam org gila sejak masuk highway Sg Besi, apa bila sampai di Glory Beach Resort, P.D dia terperasan minyak macam x luak.. ada la gerak sikit aje drp full kemudian terus beritahu bini dia.. bini dia heran jugak sbb biasanya kalau ke PD kurang2 pon minyak suku tank lebuh dgn cara pemanduannya… bila nak ambil brg dekat dengan gear, ternampak ada MP-R… (mungkin adik dia yang letak sebab sebelum tu adik dia ada pinjam kereta pegi Bagan Datoh) lepas tu dia terus hubungi saya untuk beli satu unit. Adik dia pon dah jadi Pegawai Pemasaran MP-R Setapak, En Mazwan.. 0122304385
exora bold cfe – Mohd YAd
Dah test guna, isi rm30 balance petrol lebih dripada yg di sangka, sy test kat exora bold cfe, cuma rpm x nmpak turun pn, cuma prbezaan minyak mmg boleh lihat, klau pikap mcm biasa kot, cuz mungkin keta ni d sbbkn d lengkapi sistem turbo..

No comments:

Post a Comment